Egészséges ebéd

A glutén- és laktózmentes értend mellett nagyon fontos számunkra az egészség is. A főételeket, amiket eddig olajban sütöttem, most forrólevegős fritőzben készítem el. A végeredmény puha, omlós, roppanós és friss étel. 

A csirkeszárnyakhoz olasz fűszersó keveréket használtam, ami erdélyi só, vöröshagymapor, morzsolt oregánó,- bazsalikom,- kakukkfű és őrölt rozmaringból tevődik össze.

A párolt zöldséget laktózmentes vajon pirítottam és pároltam, fűszerként sót és borsot használtam. 

Könnyű, laktató és ízletes ebéd készült belőlük. 

A bejegyzés trackback címe:

https://glfreelife.blog.hu/api/trackback/id/tr4115818398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Dorca's Free Kitchen

Élet glutén- és laktózérzékenységgel. Fel a fejjel, mindenre van megoldás!

Friss topikok

  • Barcsik Dorka: @masterpiece1: Szuper! igen a rendes mindig jobb lesz, de ha már ez van próbáljuk kihozni belőle a... (2020.05.21. 13:40) Eper szezon
süti beállítások módosítása